4de grote N-VA fotozoektocht doorheen de 4 deelgemeenten van Lille

Duur: 1 juni tot 30 september 2016

Afstand: 39 kilometer

Prijs: €8,00

Deze (fiets)tocht laat je genieten van het groene decor doorheen onze vier deelgemeenten terwijl je langs rustige wegen probeert foto’s te herkennen en aan de juiste straat te verbinden. Ondertussen kan je aangenaam verpozen in een horecazaak die jou met bijgevoegde bonnen één gratis traktatie aanbiedt.           Je vindt deze bonnen achteraan samen met het antwoordformulier.

Koffiehuis ’t Schuurke, Café Sint Pieter, In Den Eik, De Crawaett, Café De Zandfluiter

De foto’s werden genomen in de maand april van 2016. Je kan de foto’s in kleur raadplegen op onze website,   https://lille.n-va.be/  Mochten er zich wijzigingen hebben voorgedaan die herkenning onmogelijk maken, dan kunnen de inrichters besluiten om de betreffende foto te schrappen.

Er zijn twee schiftingsvragen die je achteraan op het antwoordformulier vindt.                                                                De antwoordformulieren dienen uiterlijk op 30 september 2016 binnengebracht te worden op één van de verkooppunten die vermeld staan op de affiches en op het antwoordblad in bijlage.

Uitreiking prijzen aan ALLE deelnemers op 9 oktober, 16u tijdens ons Mosselfeest in PC-Sint Pieter.

N-VA Lille wenst jou veel succes en vooral veel plezier toe!

FOTOZOEKTOCHT :  Lille, Poederlee, Gierle, Wechelderzande