Jong N-VA Regio Kempen schiet uit de startblokken

Op 8 juli 2012

Toon Witvrouwen uit Geel werd gekozen als eerste voorzitter, ondersteund door Caroline Janssens als ondervoorzitter en Jelle De Backer als secretaris. Deze regionale werking wil vooral de samenwerking tussen de verschillende gemeentelijke jongerenafdelingen ondersteunen en verbeteren.

“Bedoeling is in de eerste plaats om alle N-VA-jongeren uit de Kempen samen te brengen. Uiteraard niet alleen jongeren uit die gemeenten waar we reeds over een eigen jongerenwerking beschikken, maar zeker ook de jongeren waar dit nog niet het geval is. Hen betrekken bij onze regionale werking in de Kempen, kan alvast een goede eerste stap zijn richting het oprichten een eigen jongerenafdelingen in meer Kempense gemeenten. Ook het vertegenwoordigen van het belang van de N-VA jongeren behoort tot het takenpakket van het bestuur,” aldus voorzitter Toon Witvrouwen.

De overige bestuursleden zijn: Evelien Lievens (Geel), Thomas Ceusters (Geel), David Verhaert (Grobbendonk), Chris Willems (Oud-Turnhout), Matthias Janssens (Zoersel), Jowan Knockaert (Lille), Inge Van Esbroeck (Heist-op-den-Berg), Koen Huysmans (Dessel), Ann Kuppens (Turnhout) en Tim Spoormans (Arendonk).